INCUBATORUL de PROIECTE si AFACERI EUROPENE pentru relansarea sectorului IMM

EUROLINK - House of Europe

 

'

 

 

 

 

 

   

proiect neguvernamental coordonat de EUROLINK-House of Europe

Descrierea reuniunii

Agenda de business

Invitati si participanti

Conditii de participare

Comunicate de presa

 

AGENDA PREVIZIONALA

(draft)

Complexul Expozitional ROMEXPO

~ 8-9 mai 2009 ~

 

 

ZIUA I – vineri, 8 mai 2009

 

9.00 – 9.30 Inregistrarea participantilor si oferirea materialelor bibliografice

 

9.30 – 11.00 Sectiunea I: Sesiune plenara - Pavilionul central

  Mesaj introductiv din partea Presedintiei Uniunii Europene

  Mesaj introductiv din partea Guvernului Romaniei - Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru IMM (AIPIMM) din cadrul MIMMCMA:

Presedintele AIPIMM, Dl Ministru - Secretar de Stat Ioan Cristian HAIDUC

Vice-Presedintele AIPIMM, Dl. Dr. Ec. Dumitru NANCU

  Prezentari din partea principalalelor autoritati de management-organisme intermediare care gestioneaza accesarea si implementarea fondurilor europene in Romania:

Oportunitati fierbinti si prioritati practice pentru dezvoltarea afacerilor si investitii inovative ale intreprinzatorilor mici si mijlocii cu sprijinul conjugat al  Uniunii Europene si al Guvernului Romaniei

 

11.00 – 11.30 Gong introductiv al Bursei de Contacte Profitabile (BCP): Sesiune de networking: relationare intre solicitanti, oficiali, consultanti, experti si finantatori

  Recital cu reprezentantul Romaniei la Festivalul International “Cerbul de Aur” – tanarul solist Alin VADUVA si cu sprijinul unui grup de studenti ai Universitatii Romane de Stiinte si Arte “Gheorghe Cristea”

  Vin d’Honeur

 


Salonul Solutiilor Practice pentru Investitii si Proiecte Europene

11.30 – 13.30 Sectiunea a II-a: Standuri tematice

Furnizarea analizei prealabile a oportunitatilor de finantare fezabile din fonduri europene caz cu caz, in sistem face to face si person to person: intrunirea eligibilitatilor pentru finantare/acordarea Ajutorului de Stat UE, verificarea conformitatii administrative a solicitantilor, definirea practica a nevoilor reale de co-finantare (partea I)

 

13.30 – 14.30 Sesiune de networking: relationare intre solicitanti oficiali, consultanti, experti si finantatori. Prezentari si Demonstratii practice la stand-urile Salonului Regional - pauza de pranz

 

14.30 – 17.30 Runde de consiliere personalizata pe domenii de interes

Formularea Astrogramei generale a finantarii ideale pentru fiecare companie/organizatie participanta: oportunitatile de finantare fezabile din fonduri europene, caz cu caz, in sistem face to face si person to person (pe baza completarii fisei personale si a programarii prealabile la Bursa de Contacte)

  • selectarea domeniului economic/codului CAEN cel mai apt pentru finantare;

  • intrunirea practica a criteriilor de finanatare (cele 3 eligibilitati-cheie);

  • verificarea conformitatii administrative a solicitantilor;

  • definirea practica a nevoilor reale de co-finantare;

  • avizele necesare, cum si de unde trebuie obtinute;

  • exigentele juridice ale aranjamentelor contractuale adecvate

  • primirea Kit-ului format CD „Cei 7 PASI pentru FINANTARI EUROPENE, SOLUTII si INVESTITII INOVATIVE de SUCCES”

 

 

ZIUA II – sambata, 9 mai 2009

 

9.30 – 10.00 Recapitularea rezultatelor Zilei I si Redeschiderea Bursei de Contacte Profitabile (BCP): Sesiune de networking: relationare intre solicitanti, oficiali, consultanti, experti si finantatori

 

10.00 – 13.00 Sectiunea a III-a: Reuniune preparativa de business si training in Managementul Cunoasterii cf. sistemului „Knowledge Management Fundamentals”, cu sprijinul Knowledge Management Institute - sucursala Romania si al Rectoratului Universitatii Romane de Stiinte si Arte “Gheorghe Cristea”. Special Guest-Lecturer: Dl Octavian SERBAN, Certified Knowledge Manager, International KM Institutute (Washington D.C.)  

 

13.00 – 14.00  Sesiune de networking: relationare intre solicitanti, oficiali, consultanti, experti si finantatori - pauza de pranz

 

14.00 – 17.00 Sectiunea a IV-a: Runde de consiliere personalizata

  •  identificarea partenerilor concreti si formarea parteneriatelor de afaceri rentabile;

  • alegerea, recrutarea si verificarea competentelor consultantului coordonator si a personalului eficient pentru redactarea proiectului/planului de afaceri;

  • stabilirea necesitatilor de training (formare) ale echipei de implementare

  • primirea Kit-ului format CD „Cei 7 PASI pentru FINANTARI EUROPENE, SOLUTII si INVESTITII INOVATIVE de SUCCES”

 

 

Descrierea reuniunii

Agenda de business

Invitati si participanti

Conditii de participare

Comunicate de presa


Home

News

Projects

CEFTAC

StructuralFunds

EU-RO Clearing Funds

Contact